FAQ
01. Zamówienia
Czy muszę zakładać konto, by złożyć zamówienie.
Nie musisz zakładać konta, by zrobić zakupy w sklepie Tasmanian Tiger. Wybrany produkt możesz zakupić jako gość.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Towar znajdujący się w magazynie wysyłamy w ciągu 24h od momentu dokonania zakupu (w przypadku opcji z płatnością przy odbiorze) lub od momentu uiszczenia zapłaty (w przypadku płatności online).
Jakie są formy dostawy?
Nasz sklep współpracuje ze sprawdzonymi przewoźnikami, którzy szybko i bezpiecznie dostarczą zamówione produkty. Możesz zdecydować się na przesyłkę kurierską, Paczkomat lub odbiór osobisty w siedzibie firmy Rondo Distribution.
Jaki jest koszt wysyłki?
Zawsze wysyłamy za darmo, niezależnie od wielkości zamówienia.
Jakie są metody płatności?
Za zamówione produkty możesz zapłacić online lub przy odbiorze u kuriera.
Jak sprawdzić status zamówienia?
O zmianie statusu zamówienia poinformujemy Cię mailowo. Jeżeli masz konto na naszej stronie, stan zamówienia możesz sprawdzić również na nim.
2. Zwrot i reklamacja
Jak mogę dokonać zwrotu?
Towar możesz zwrócić bez podawania przyczyny. Wystarczy, że w ciągu 30 dni od odebrania zamówienia powiadomisz nas mailowo o odstąpieniu od umowy, a w czasie kolejnych 14 dni od złożenia oświadczenia odeślesz nam towar.
Zwracany produkt należy odesłać w formie niezmienionej wraz z dowodem zakupu oraz oryginałem wypełnionego wcześniej formularza z dopiskiem ZWROT.
Kiedy otrzymam zwrot środków?
Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy, pod warunkiem, ze w tym czasie otrzymaliśmy również produkt.
Co jeśli chcę reklamować towar?
W przypadku stwierdzenia wad towaru, masz możliwość reklamowania produktu. Okres trwania rękojmi to 24 miesiące. Aby móc skorzystać z prawa reklamacji, wystarczy, że powiadomisz nas o tym mailowo (kontakt@tasmaniantiger.com.pl); dopisek REKLAMACJA) i odeślesz towar. Formularz reklamacji znajdziesz zawsze w paczce oraz na naszej stronie.
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
03. Produkty
Czy produkty są oryginalne?
Sprzedajemy wyłącznie oryginalne produkty marki Tasmanian Tiger. Jako Rondo Distribution jesteśmy oficjalnym dystrybutorem marki w Polsce. Możesz nas znaleźć na oficjalnej stronie marki w sekcji „Znajdź dystrybutora”: www.tasmaniantiger.info/en/find-dealer/?country=pl