Tasmanian Tiger

Sklep

Faq

FAQ

01. Zamówienia

Czy muszę zakładać konto, by złożyć zamówienie.

Nie musisz zakładać konta, by zrobić zakupy w sklepie Tasmanian Tiger. Wybrany produkt możesz zakupić jako gość.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Towar znajdujący się w magazynie wysyłamy w ciągu 24h od momentu dokonania zakupu (w przypadku opcji z płatnością przy odbiorze) lub od momentu uiszczenia zapłaty (w przypadku płatności online).

Jakie są formy dostawy?

Nasz sklep współpracuje ze sprawdzonymi przewoźnikami, którzy szybko i bezpiecznie dostarczą zamówione produkty. Możesz zdecydować się na przesyłkę kurierską, Paczkomat lub odbiór osobisty w siedzibie firmy Rondo Distribution.

Jaki jest koszt wysyłki?

Zawsze wysyłamy za darmo, niezależnie od wielkości zamówienia. 

Jakie są metody płatności?

Za zamówione produkty możesz zapłacić online lub przy odbiorze u kuriera.

Jak sprawdzić status zamówienia?

O zmianie statusu zamówienia poinformujemy Cię mailowo. Jeżeli masz konto na naszej stronie, stan zamówienia możesz sprawdzić również na nim.

2. Zwrot i reklamacja

Jak mogę dokonać zwrotu?

Towar możesz zwrócić bez podawania przyczyny. Wystarczy, że w ciągu 30 dni od odebrania zamówienia powiadomisz nas mailowo o odstąpieniu od umowy, a w czasie kolejnych 14 dni od złożenia oświadczenia odeślesz nam towar. 

Zwracany produkt należy odesłać w formie niezmienionej wraz z dowodem zakupu oraz oryginałem wypełnionego wcześniej formularza z dopiskiem ZWROT.

Kiedy otrzymam zwrot środków?

Pieniądze zwrócimy Ci w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy, pod warunkiem, ze w tym czasie otrzymaliśmy również produkt.

Co jeśli chcę reklamować towar?

W przypadku stwierdzenia wad towaru, masz możliwość reklamowania produktu. Okres trwania rękojmi to 24 miesiące. Aby móc skorzystać z prawa reklamacji, wystarczy, że powiadomisz nas o tym mailowo (kontakt@tasmaniantiger.com.pl); dopisek REKLAMACJA) i odeślesz towar. Formularz reklamacji znajdziesz zawsze w paczce oraz na naszej stronie.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu z poprawnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym.

03. Produkty

Czy produkty są oryginalne?

Sprzedajemy wyłącznie oryginalne produkty marki Tasmanian Tiger. Jako Rondo Distribution jesteśmy oficjalnym dystrybutorem marki w Polsce. Możesz nas znaleźć na oficjalnej stronie marki w sekcji „Znajdź dystrybutora”: www.tasmaniantiger.info/en/find-dealer/?country=pl